niedziela, 24 maja 2009

Niedzielne podsumowanie...

niedzielne podsumowanie wygląda tak...powstała podłoga w spiżarce ,profile na ścianę a wczoraj udało się zamurować okno...dla mnie to sporo bo mężo pracuje fizycznie a jeszcze po południu udaje mi się go wyciągnąć aby pogonić robotę przy remoncie,nie jest to łatwe więc tym bardziej efekt bardzo cieszy...belka widoczna na zdjęciu pozostanie,oczyścimy ją i  polakieruje ....jest to stary poniemiecki dom,ale od zewnątrz wygląda zwyczajnie,więc naprawdę Lejdik nie ma czym się zachwycać,a ta część domu była po prostu  nad stajnią z przeznaczeniem na siano....niestety już w piątek wyjeżdżam do pracy na trzy miesiące,mam wielką nadzieje że uda mi się czasem poczytać wasze blogi...już tęsknie..............dobra bo się rozczulę na całego,pozdrawiam serdecznie wszystkie kobitki które mnie odwiedzają....miłej niedzieli....

5 komentarzy:

  1. Nawet w niedziele nie próżnujesz , robisz zdjęcia już przed 7 rano . Dobrze ,że masz zdolnego męża i chętnego do pracy . Super mu idzie , jak skończy będzie miał powód do dumy . Tak bym chciała ,aby wszystko dobrze Ci się ułożyło ,ale czasem potrzeba więcej czasu , więc trzymam kciuki . Życzę powodzenia - pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Teso, trzymaj się w pracy, niech Ci idzie jak najlepiej! Mam nadzieję, że po powrocie zastaniesz dom jak malowane :-)
    Najserdeczniejsze pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tesiu, wiedziałam, wiedziałam,wiedziałam....;):D:D Tak przypuszczałam, że to poniemiecki budynek, co prawda nie trzeba być znawcą żeby dojśc do tego wniosku, ale i tak bardzo się cieszę, że Twój dom okazał się być taki- jakim go sobie wyobraziłam:)) Myślę, że będę tęsknić do Twoich wpisów, ale rozumiem, że nie samym blogowaniem człowiek żyje;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tesso - pięć miesięcy minęło , dużo się wydarzyło , ciekawe co u Ciebie , mam nadzieje ,że wszystko układa się pomyślnie dla Ciebie i Twoich bliskich -pozdrawiam serdecznie Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie remonty no i oczywiscie efekt koncowy,moglabym se remontowac bez konca ;-)

    OdpowiedzUsuń

nadchodzi wiosna

nadchodzi wiosna
widok z okna